بسم الله الرحمن الرحيم
اكسب واربح مع موقع ziddu وذلك عن طريق رفع الملفات للموقع وكلما قام احد بتحميل الملفات التي قمت برفعها تحسب لك اموال .
الحكايه ديه يا جماعه انا شايف انها من افضل الافكار التي ممكن من خلالها ان نحقق ارباح سيبك بقي من حكاية اربح من الانترنت من خلال مواقع الاعلانات واضغط كل يوم علي اربع وعشر اعلانات وتاخد علي الضغطه سنت وربع سنت .
والله انا قلت من فتره اني جربت موضوع مواقع الاعلانات ديه وبالفعل كسبت من موقعين 3 دولار لكن وبعدين كل شهرين 3 دولار وموقع كويس سليم ومواقع تانيه كتير نصابه ولازم نعمل ريفلات (ريفلات يعني ناس تسجل من خلالنا) ولازم يكونوا كتير علشان كل ما يكترو كل ما نكسب اكتر .







انا مش شايف من مواضيع الربح ديه غير حاجتين فقط وهما مواقع وضع الاعلانات في موقعك او مدونتك مثل جوجل ادسنس او adbrite وبيكون عباره عن انك بتملك موقع او مدونه وبتشترك مع شركه جوجل في برنامج جوجل ادسنس ومن خلالها بتضع جوجل ادسنس اعلانات داخل موقعك او مدونتك وعندما يضغط احد مهتم بالاعلان عليه يحتسب لك اموال حتي يصل دخلك الي 100 دولار وتستطيع بعدها ان تسحب اموالك .
اما موقع .adbrite فهو نفس الحكايه لكنه اسهل من جوجل والحد الادني للدفع فيه هو 20 دولار ؟ 
اما  الموضوع الثاني وهو الربح من موقع ziddu من خلال رفع اي ملفات عليه وكلما قام احد بتحميل الملفات تحسب لك الفلوس .
سؤال  ازاي الناس هتعرف اني واضع الملفات علي الموقع ؟
انت هتسجل في منتديات كتير وترفع ملفات ذات قيمه في ziddu يعني مش اي حاجه كده وخلاص وترفعها في المنتديات وتكتب كلمتين حلوين عن الملف سواء كان برنامج او اي شئ تاني مفيد وانت وشطارتك بقي  وكلمازاد تحميل الملف كلما زاد ربحك .
وهو ده رابط الموقع

مشاركة

التعليقات : 0

إرسال تعليق


اترك تعليقا ...رايك يهمنا
حريّة الرد متاحة للجميع بشرط الا تكون الردود خارج نطاق الموضوع وأن تكون خاليه من الكلمات البذيئة. تذكّر قول الله عز وجل (ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد)